Wil je een probleem melden? Ben je niet tevreden over een dienstverlening van Roosendaelveld? Bijvoorbeeld je moet te lang wachten, je wordt niet vriendelijk ontvangen, je krijgt geen antwoord of je krijgt onduidelijke informatie.

1. Praat met de dienst waarover je een klacht hebt

We raden je aan om altijd eerst de betrokken medewerkers aan te spreken. Mogelijk gaat het om een klein probleem of een misverstand dat snel opgelost kan worden.

2. Meld je probleem bij de klachtenbehandelaar van Roosendaelveld

Lukt dat niet om een oplossing te vinden met de betrokken dienst? Dan kan je een vraag stellen, melding doen of klacht indienen via het formulier van Roosendaelveld.

3. Leg je probleem voor aan de klachtenbehandelaar van Zorgbedrijf Rivierenland

Blijf je toch nog met een gevoel van ontevredenheid zitten? Dan kan je een klacht indienen bij de klachtenbehandelaar van Zorgbedrijf Rivierenland.

Welke klachten?

De klachtenbehandelaar behandelt enkel klachten over de dienstverlening van Zorgbedrijf Rivierenland. 

De klachtenbehandelaar kan je klacht niet behandelen

  • als het niet over een dienstverlening van Zorgbedrijf Rivierenland gaat.
  • als het over feiten gaat die meer dan 1 jaar geleden zijn.
  • als er een gerechtelijke procedure loopt over het probleem.
  • als het over personeelsaangelegenheden gaat. 
  • als de klacht anoniem ingediend wordt.